یکی دیگه

یکی از هم جریانی ها

یکی دیگه

من یکی بودم که خود نیست
نمیدانم
مثل یکی دیگه بودم      یا که نه      به کل یکی دیگه بودم

Sepideh Adliepour
۱۵ تیر ۱۶:۰۰
خب مهم این نیست که در گذشته خودتان نبوده اید چگونه بوده اید و چه رفتار ها گفتار ها و افکاری داشته اید
اگر در جهت خودتان بودن و اصلاح این خود قدم بردارید و به جای تقلید از انسان های دیگر به شیوه خودتان زندگی کنید
قطعا موفق خواهید بود!
هر انسانی راه مخصوص خودش را برای رسیدن به آنچه که می خواهد دارد
تقلید از راهی که قبلا استفاده شده نمی‌تواند فکر خوبی باشد!
همین که قصد داشته باشیم خودمان باشیم می تواند شروع خوبی برای تبدیل شدن به خود حقیقی مان باشد.
soofi ae
۱۵ تیر ۱۳:۰۷
حالا به "خود" بودن رسیده ای؟
بعضی ها به کل این رو نمیفهمند که خودشون نیستن..
بعضی ها میفهمند ودر مسیر خود شدن قرارمیگیرن..
ودراخر یه سری ها واقعا به خود شدن میرسن..
واین قسمتی از تکامل شخصیتیِ انسانِ
فاطمه حسینی
۱۵ تیر ۱۲:۵۳
هشتگ خود در گیری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
روان پژوه و بدترین نویسنده این حوالی ام
خاطرات بودنم را مینویسم
هرچه باعث شود بیاندیشم را دوست دارم
yekidie