یکی دیگه

یکی از هم جریانی ها

دمدمی

نمیدونم آدم دمدمی هستم یا کم حوصله یا شاید هم شرایط اخیرم باعث این فکرها میشه!

کاری میکنم و فردا ادامه اش نمیدم چون علتش رو پیدا نمیکنم.

برای اکثر چیزای زندگی هیچ دلیلی پیدا نمیکنم و فقط در حال حرکت با جریانم.

فکر میکنم غیر از اعمالی که برای بقا لازمه همه کارهای انسان به خاطر سرگرمی انجام میشه!

توی نت گوشیم بیشتر از ده تا موضوع برای نوشتن دارم تا بنویسم و این چهارمین چیزیه که امروز مینویسم و میخوام پاکش کنم!

قبلی ها که از دست رفت این یکی رو قبل اینکه پاک کنم تموم میکنم.

soofi ae
۱۰ شهریور ۰۱:۴۷
"این ماهستیم که به کارامون وزندگی معنی وارزش میدیم"
دیدگاه بیشترین کارو میکنه..

پاسخ :

ازین وجودگرایی ها!

Sepideh Adliepour
۰۸ شهریور ۱۹:۱۳
فکر نمی کنم کاملا اینشکلی باشه هر کاری که انجام میدم به جز اون کار هایی که برای بقا لازمه و یا محض استراحت و سرگرمیه
با یه هدف خاصی انجام میشه
من یه هدف خاصی از انجام اون کارها دارم
حتی گاهی وقتا این هدف و سرگرمی باهم ترکیب میشن
کاری رو که با هدف خاصی انجامش میدی ازش لذت هم می بری

پاسخ :

موضوع دقیقا همینجاست!
وقتی به هدف و علت هرکاری فکر میکنم هیچی پیدا نمیکنم و همه بی ارزش و پوچ میاد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
روان پژوه و بدترین نویسنده این حوالی ام
خاطرات بودنم را مینویسم
هرچه باعث شود بیاندیشم را دوست دارم
yekidie